Αγαπητοί πελάτες, με βάση την νέα οδηγία για την αντιμετώπιση του Covid, το κατάστημά μας ανοίγει στις 10:00 πμ. To Service λειτουργεί τις καθημερινές 9:00-17:00.

Προγράμματα Επέκτασης Εγγύησης

  • Πρόγραμμα σέρβις οθόνης iPhone 11 για πρόβλημα αφής
  • Πρόγραμμα σέρβις AirPods Pro για προβλήματα ήχου
  • Πρόγραμμα σέρβις των iPad Air (3ης γενιάς) για πρόβλημα κενής οθόνης
  • Πρόγραμμα αντικατάστασης θήκης Smart Battery Case για iPhone XS, iPhone XS Max και iPhone XR
  • Πρόγραμμα σέρβις των iPhone 6s και iPhone 6s Plus για προβλήματα μη ενεργοποίησης
  • Πρόγραμμα αντικατάστασης οθόνης για τα μοντέλα αλουμινίου του Apple Watch Series 2 και Series 3
  • Πρόγραμμα ανάκλησης μπαταρίας για MacBook Pro 15″
  • Πρόγραμμα σέρβις πληκτρολογίου για MacBook και MacBook Pro
  • Πρόγραμμα σέρβις του MacBook Pro 13 ιντσών με οθόνη οπίσθιου φωτισμού
  • Πρόγραμμα σέρβις SSD για το MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar)
  • Πρόγραμμα αντικατάστασης μονάδας οθόνης για το iPhone X για προβλήματα αφής
  • Πρόγραμμα ανάκλησης για MacBook Pro 13″ (non Touch Bar)
  • Πρόγραμμα επισκευής Multi-Touch για το iPhone 6 Plus
  • Πρόγραμμα ανταλλαγής προσαρμογέα βύσματος AC της Apple
  • Πρόγραμμα ανάκλησης ηχείου Beats Pill XL
  • Πρόγραμμα ανταλλαγής τροφοδοτικού USB για Apple 5W Ευρώπη
  • Πρόγραμμα σέρβις iPhone 12 / 12 Pro για προβλήματα απουσίας ήχου