service heading banner image

Εμπιστεύσου την αγαπημένη σου συσκευή σε ένα επίσημο επισκευαστικό κέντρο της Apple.

Είμαστε γρήγοροι αλλά ποτέ βιαστικοί. - Αντιμετωπίζουμε κάθε συσκευή σαν δικιά μας. - Σας ακούμε με προσοχή, επισκευάζουμε διεξοδικά.

Εξουσιοδοτημένος Μεταπωλητής Apple

SERVICE ΑΠΟ ΤΗΝ ISYSTEM

Γιατι οι πελάτες επιλέγουν επισκευή από την iSystem;

usp icon

30 χρονια εμπειριας και κορυφαια τεχνογνωσια

usp icon

ΜΟΝΟ ΟΙ AUTHORISED ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ APPLE

usp icon

Ειμαστε οι γρηγοροτεροι αλλα και οργανωμενοι και ακριβεις

usp icon

Μονο οι Authorised καλυπτουν την εγγυηση σου

usp icon

Στις μετρησεις ικανοποιησης πελατων της Apple ειμαστε παντα στην κορυφη

service banner 1

Ταχύτητα

service banner 2

Ασφάλεια

service banner 3

Αξιοπιστία

ΜΑΘΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΣ

Μάθε το κόστος, την διαδικασία και τον απαιτούμενο χρόνο για επιδιόρθωση της αγαπημένης σου Apple συσκευής, ακολουθώντας τα βήματα παρακάτω.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ SERVICE

Επίλεξε το τρόπο που σε εξυπηρετεί προκειμένου να παραλάβουμε τη συσκευή σου.

Στείλε τη συσκευή σου

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

1.

Ενημερώσου για τα εκτιμώμενα κόστη

Ξεκίνα από εδώ
2.

Συσκεύασε και στείλε την συσκευή σου

3.

Παραλαμβάνουμε και ενημερώνουμε

4.

Η επισκευασμένη συσκευή σου είναι κοντά σου σε x εργάσιμες

Φέρε τη συσκευή σου

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

1.

Ενημερώσου για τα εκτιμώμενα κόστη

Ξεκίνα από εδώ
2.

Παραλαμβάνουμε την συσκευή σου

3.

Σε ενημερώνουμε για τη πορεία εξέλιξης

4.

Η επισκευασμένη συσκευή σου είναι κοντά σου σε 2 ώρες ή εώς 2 μέρες

Μίλησε μαζί μας

Σημπληρωνοντας τη φορμα

ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ

Έχεις ήδη Apple συσκευή στο service;

Μάθε για την επισκευή σου σε πραγματικό χρόνο.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ

Μάθε αν δικαιούσαι δωρεάν επισκευή

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Σε καλύπτουμε σε οποιαδήποτε απορία έχεις

Α: Τα ανταλλακτικά της Apple καθώς και οι συσκευές αντικατάστασης καλύπτονται από 3μηνη εγγύηση ή από την αρχική εγγύηση της συσκευής, εάν αυτή διαρκεί περισσότερο. Tα παλιά ανταλλακτικά ή συσκευές επιστρέφονται στην Apple.

Α: Μπορείς να διατηρήσεις ένα πλήρες αντίγραφο ασφαλείας των δεδομένων σου μέσω του iCloud απευθείας από τη συσκευή σου (Ρυθμίσεις > Λογαριασμός Apple > iCloud > Εφεδρικό αντίγραφο επιλέγοντας «Αντίγραφο Τώρα» ) ή μέσω του iTunes (PC) / Finder (macOS) με καλώδιο USB, στον αποθηκευτικό χώρο του υπολογιστή σου. Μάθε περισσότερα εδώ -> https://support.apple.com/el-gr/118426

Α: Η απενεργοποίηση της εύρεσης μπορεί να γίνει μέσω του iCloud.com, επιλέγοντας τη συσκευή σου από τη λίστα «Όλες οι συσκευές» και στη συνέχεια «Αφαίρεση από τον λογαριασμό».

Προσοχή, όχι «Διαγραφή»! Η επιλογή αυτή σβήνει απομακρυσμένα όλο το περιεχόμενο της συσκευής σου.

https://support.apple.com/el-gr/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud

Α: Ο συνήθης χρόνος ολοκλήρωσης του τεχνικού ελέγχου είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες. Η τοποθέτηση των ανταλλακτικών πραγματοποιείται αυθημερόν, εφόσον αυτά είναι άμεσα διαθέσιμα στις αποθήκες μας.

Οι αντικαταστάσεις οθονών και μπαταριών σε iPhone πραγματοποιούνται εντός 2 ωρών, με ραντεβού.

Α: Η εγγύηση καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από εργοστασιακές ή κατασκευαστικές ατέλειες. Βλάβες από κακή χρήση, ή λογισμικού (όπως είναι το λειτουργικό σύστημα, τα προγράμματα, οδηγοί περιφερειακών συσκευών) δεν καλύπτονται από την εργοστασιακή εγγύηση. Επιπλέον, δεν καλύπτεται η ανάκτηση των δεδομένων από συσκευή που απέτυχε εντός εγγύησης.

Α: Η εγγύηση του κατασκευαστή έχει διάρκεια ενός έτους από την ημερομηνία αγοράς.

Στην περίπτωση που η αγορά έχει γίνει με απόδειξη λιανικής παρέχεται δεύτερος χρόνος κάλυψης από το σημείο αγοράς.

Για αγοράς με τιμολόγιο οι οποίες δεν αφορούν φυσικό πρόσωπο ισχύει το ένα έτος περιορισμένης εγγύησης του κατασκευαστή. Δες αναλυτικά τους όρους εγγύησης εδώ -> http://www.apple.com/legal/warranty/products/greece-cyprus-universal-warranty.html

Α: Η ελάχιστη χρέωση τεχνικού ελέγχου εφαρμόζεται στις περιπτώσεις που η συσκευή είναι εκτός εγγύησης και δεν πραγματοποιηθεί κάποια επισκευή.

Το ελάχιστο κόστος, για περιπτώσεις που η συσκευή έχει έρθει σε επαφή με υγρό ή το ζήτημα αφορά επίλυση προβλήματος λογισμικού, ανέρχεται στα €60,00.

Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις η ελάχιστη χρέωση διαμορφώνεται στα €20,00.

ΕΣΠΑ 2014-2020