Την Δευτέρα 6/2 η iSystem θα παραμείνει κλειστή, λόγω έκτακτων καιρικών συνθηκών.

Αντικαταστάσεις και επιστροφές προϊόντων, ελαττωματικά προϊόντα, επιστροφή χρημάτων

  • Εάν παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε μετά από δικό μας λάθος, μπορείτε να το επιστρέψετε σε εμάς χωρίς χρέωση μεταφορικών.
  • Εάν αλλάξατε γνώμη για την αγορά κάποιου προϊόντος, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, δηλαδή προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε επιβαρυνόμενοι τα έξοδα επιστροφής του. Αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση η συσκευασία να είναι σφραγισμένη και κατ' επέκταση το προϊόν να είναι όπως ακριβώς σας παραδόθηκε.
  • Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό (DOA), τότε η διαδικασία αντικατάστασης του γίνεται με βάση την διαδικασία που ορίζει ο εκάστοτε κατασκευαστής (ή ο αντιπρόσωπός του στην Ελλάδα) και οι όροι της εγγύησής του.

Σε κάθε περίπτωση η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνον εφόσον συνοδεύεται από την πλήρη και άθικτη συσκευασία του και τα περιεχόμενά της και αντίγραφο όλων των παραστατικών που το συνόδευσαν (Απόδειξη, Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής κ.λπ.) και εφόσον δεν έχουν παρέλθει 14 ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία τιμολόγησης του. Τέλος, δεν θα γίνονται δεκτές αντικαταστάσεις προϊόντων που υπέστησαν φθορές κατά την μεταφορά εφόσον δεν γνωστοποιούνται την ίδια ή το πολύ την επόμενη μέρα από την παράδοσή τους.

Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς και αφού κατόπιν ελέγχου διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, έχετε το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για το σύνολο της παραγγελίας σας, με τον ίδιο τρόπο που αυτή είχε εξοφληθεί.

Επίσης φροντίστε να επικοινωνήσετε με το 215 215 4400 ή με email στο store@i-system.gr για συννενόηση επιστροφής ή αντικατάστασης προϊόντος.

Από την δυνατότητα επιστροφής εξαιρούνται ειδικές κατηγορίες προϊόντων όπως τα ανοιγμένα πακέτα λογισμικού, οι ανοιγμένες συσκευασίες σκληρών δίσκων, μνημών, κ.λπ.

Τέλος δεν υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντων που έγιναν κατά παραγγελία του πελάτη (built to order).


Μπορείτε να στείλετε τη συσκευή σας μέσω της BoxNow.

Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας μέσω BoxNow και επιθυμείτε να την επιστρέψετε, παρακαλούμε όπως ακολουθήσετε τις οδηγίες που λάβατε κατά την επικοινωνία της παράδοσης για να την επιστρέψετε δωρεάν.

Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας με κάποια άλλη μέθοδο ή επιθυμείτε να στείλετε τη συσκευή σας στο σέρβις μας, μπορείτε να βρείτε την κοντινότερη θυρίδα δίπλα σας και να ολοκληρώστε την αποστολή προς εμάς εύκολα και γρήγορα.

Επιστροφή με BoxNow