Καλωσήρθατε στο νέο μας e-shop!

Πρόγραμμα σέρβις των iPhone 6s και iPhone 6s Plus για προβλήματα μη ενεργοποίησης

Η Apple έχει διαπιστώσει ότι ορισμένες συσκευές iPhone 6s και iPhone 6s Plus ενδέχεται να μην ενεργοποιούνται λόγω ενδεχόμενης αστοχίας ενός εξαρτήματος. Το εν λόγω πρόβλημα επηρεάζει μόνο συσκευές που ανήκουν σε περιορισμένο εύρος σειριακών αριθμών και οι οποίες κατασκευάστηκαν στο διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου του 2018 και Αυγούστου του 2019.

Αν πιστεύετε ότι έχετε αντιμετωπίσει το εν λόγω πρόβλημα, χρησιμοποιήστε την παρακάτω λειτουργία ελέγχου σειριακού αριθμού για να δείτε αν το iPhone 6s ή το iPhone 6s Plus που διαθέτετε πληροί τις προϋποθέσεις επισκευής, χωρίς χρέωση.

Ελέγξτε αν το iPhone σας καλύπτεται από το εν λόγω πρόγραμμα, βάζοντας τον σειριακό σας αριθμό εδώ.

Σημείωση: Κανένα άλλο μοντέλο iPhone δεν εμπίπτει σε αυτό το πρόγραμμα.


Διαδικασία σέρβις

Επισκεφθείτε την iSystem για να επισκευάσετε το iPhone 6s ή το iPhone 6s Plus σας. Πριν από το σέρβις, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος του iPhone, για να επιβεβαιωθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις για αυτό το πρόγραμμα.

Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη της Apple.

Πριν από το σέρβις δημιουργήστε ένα εφεδρικό αντίγραφο του iPhone στο iTunes ή το iCloud. Μάθετε περισσότερα για την προετοιμασία του iPhone σας για σέρβις.

Αν το iPhone σας έχει κάποια βλάβη που δεν επιτρέπει την ολοκλήρωση του σέρβις, όπως σπασμένη οθόνη, η βλάβη αυτή θα πρέπει να επιδιορθωθεί πριν από το σέρβις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να προκύψει κόστος σχετικό με την επιπλέον επισκευή.


Πρόσθετες πληροφορίες

Η Apple ενδέχεται να περιορίσει την επισκευή στη χώρα ή την περιοχή της αρχικής αγοράς. Για συσκευές iPhone 6s ή iPhone 6s Plus που αγοράστηκαν σε κράτη-μέλη του ΕΟΧ, το σέρβις είναι διαθέσιμο σε άλλα κράτη-μέλη του ΕΟΧ.

Αν πιστεύετε ότι το iPhone 6s ή το iPhone 6s Plus που διαθέτετε επηρεάστηκε εξαιτίας αυτού του προβλήματος και πληρώσατε για την επισκευή της συσκευής σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Apple, για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Αυτό το παγκόσμιο πρόγραμμα της Apple δεν επεκτείνει την κανονική κάλυψη εγγύησης του iPhone 6s και του iPhone 6s Plus. Τα δικαιώματά σας βάσει της νομοθεσίας προστασίας των καταναλωτών δεν θίγονται από αυτό το πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα καλύπτει τις επηρεαζόμενες συσκευές iPhone 6s και iPhone 6s Plus για 2 έτη μετά την πρώτη λιανική πώληση της μονάδας.