Πρόγραμμα σέρβις iPhone 12 / 12 Pro για προβλήματα απουσίας ήχου
Πρόγραμμα σέρβις iPhone 12 / 12 Pro για προβλήματα απουσίας ήχου
Η Apple διαπίστωσε ότι ένα πολύ μικρό ποσοστό των συσκευών iPhone 12 και iPhone 12 Pro ενδέχεται να παρουσιάζουν προβλήματα ήχου εξαιτίας ενός εξαρτήματος που μπορεί να εμφανίζει βλάβη στη μονάδα δέκτη. Οι επηρεαζόμενες συσκευές κατασκευάστηκαν μεταξύ Οκτωβρίου 2020 και Απριλίου 2021.
Αν το iPhone 12 ή το iPhone 12 Pro που κατέχετε δεν εκπέμπει ήχο από τον δέκτη κατά την πραγματοποίηση ή τη λήψη κλήσεων, ενδέχεται να πληροί τις προϋποθέσεις για σέρβις.
Η iSystem θα επισκευάσει τις συσκευές που πληρούν τις προϋποθέσεις, χωρίς χρέωση.
Τα μοντέλα iPhone 12 mini και iPhone 12 Pro Max δεν περιλαμβάνονται σε αυτό το πρόγραμμα.
Διαδικασία σέρβις
Πριν από το σέρβις, θα πραγματοποιηθεί έλεγχος του iPhone, για να επιβεβαιωθεί ότι πληροί τις προϋποθέσεις για αυτό το πρόγραμμα.
Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μας.
Πριν από το σέρβις, δημιουργήστε εφεδρικό αντίγραφο του iPhone στο iCloud ή στον υπολογιστή σας. Μάθετε περισσότερα για την προετοιμασία του iPhone σας για σέρβις.
Αν το iPhone 12 ή iPhone 12 Pro έχει κάποια βλάβη που δεν επιτρέπει την ολοκλήρωση του σέρβις, όπως σπασμένη οθόνη, η βλάβη αυτή θα πρέπει να επιδιορθωθεί πριν από το σέρβις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να προκύψει κόστος σχετικό με την επιπλέον επισκευή.
Πρόσθετες πληροφορίες
Η Apple ενδέχεται να περιορίσει την επισκευή στη χώρα ή την περιοχή της αρχικής αγοράς. Για συσκευές iPhone 12 ή iPhone 12 Pro που αγοράστηκαν σε κράτη-μέλη του ΕΟΧ, το σέρβις είναι διαθέσιμο σε άλλα κράτη-μέλη του ΕΟΧ.
Αυτό το πρόγραμμα της Apple ισχύει για όλο τον κόσμο και δεν επεκτείνει την κανονική κάλυψη εγγύησης του iPhone 12 ή του iPhone 12 Pro. Τα δικαιώματά σας που απορρέουν από τη νομοθεσία προστασίας καταναλωτών δεν θίγονται από αυτό το πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα καλύπτει τις επηρεαζόμενες συσκευές iPhone 12 ή iPhone 12 Pro για 3 χρόνια μετά την πρώτη λιανική πώληση της μονάδας.