Πρόγραμμα σέρβις SSD για το MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar)

Η Apple διαπίστωσε ότι περιορισμένος αριθμός μονάδων στερεάς κατάστασης (SSD), χωρητικότητας 128 GB και 256 GB, που χρησιμοποιούνται στο MacBook Pro 13 ιντσών (χωρίς Touch Bar) έχει σφάλμα που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια δεδομένων και αποτυχία μονάδας. Τα MacBook Pro 13 ιντσών με τις προβληματικές μονάδες πωλούνταν μεταξύ Ιουνίου 2017 και Ιουνίου 2018.

Πριν από την επισκευή, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα πλήρες εφεδρικό αντίγραφο των δεδομένων σας, επειδή ο δίσκος σας θα σβηστεί ως μέρος της διαδικασίας σέρβις.

Δεδομένου ότι δεν θα έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο μέχρι να ολοκληρώσετε την επαναφορά, προτείνουμε να έχετε κάποια άλλη συσκευή, όπως το iPhone σας, στην οποία θα μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο της υποστήριξης Apple σχετικά με την επαναφορά δεδομένων από εφεδρικά αντίγραφα.

Σημείωση: Αρχεία που ήταν ήδη κατεστραμμένα πριν από το σέρβις είναι αδύνατο να αποκατασταθούν.

Αν έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη της Apple.

Αν το MacBook Pro 13 ιντσών που διαθέτετε έχει κάποια βλάβη που εμποδίζει την επισκευή της μονάδας, αυτή θα πρέπει να αποκατασταθεί πριν πραγματοποιηθεί το σέρβις. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να προκύψει κόστος σχετικό με την επισκευή.


Πρόσθετες πληροφορίες

Αυτό το παγκόσμιο πρόγραμμα της Apple δεν επεκτείνει την κανονική κάλυψη εγγύησης του MacBook Pro 13 ιντσών.

Αν πιστεύετε ότι το MacBook Pro 13 ιντσών σας επηρεάστηκε από αυτό το πρόβλημα και πληρώσατε ήδη για σέρβις, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Apple, για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.

Το πρόγραμμα καλύπτει τα επηρεαζόμενα μοντέλα MacBook Pro για 3 χρόνια μετά την πρώτη λιανική πώληση της μονάδας.